piątek, 28 września 2012

SAMOLUB




- Nie bądź samolub.
- Dziel się kredkami.
- Nie chowaj tego, co masz przed nami.
- Siostrze natychmiast daj pół cukierka.
- Ustąp młodszemu, to jego bierka!
- Nie myśl o sobie….
- Podziel się z nami…


A ja chciałbym tak pięć minut, żeby wszystko było moje.
Moje kredki i cukierek.
Mój pokoik i rowerek,
Bierki, gierki, ale co to?

Pusto jakoś, smutno jakoś…..

Cóż mi z kredek, gdy na dworze
Dzieci siedzą na jaworze.
Grają w bierki…
Smacznie jedzą swe cukierki.
A ja sam tu sobie siedzę
I rysuję na papierze jakiś bazgroł
- bo mi smutno.


SAMOLUB, SAMOLUB, SAMOLUB

Mamo, kupisz mi cukierki?
Dam dwa Tobie no i tacie
Także siostrze na etacie.
Potem pójdę też do dzieci
I podzielę się kredkami
Bo samemu smutno siedzieć
Dużo bardziej wolę z Wami.

Brak komentarzy: